مشکلات دندانی چون شکستی دندان، تغییر رنگ، فاصلههای بین دندانی و غیره با لمینت کامپوزیتی بر طرف خواهند شد. اگر به سایر هزینههایی که برای افزایش اعتماد به نفس خود میکنید، مانند خرید کفش، لباس، رفتن به سالنهای آرایشی و غیره نگاه کنید، خواهید دید که هزینههای نصب روکش دندان، به نسبت چندان هم زیاد نیست. همه دندانپزشکان برای نصب روکشها آموزش دیدهاند. با انجام مراقبت هایی که دندانپزشک زیبایی به او آموزش داده است، به راحتی می تواند از ایجاد هزینه های اضافی پیشگیری نماید. متخصص دندانپزشکی زیبایی دندانهای شما را ارزیابی می کند تا مشخص شود که شما کاندیدای روکش لمینت سرامیکی هستید یا خیر. ایمپلنت دندان یک روش درمانی نوین برای دندانها از دست رفته است که جایگزین ریشه دندانهای از دست رفته میشود. صرف کردن هزینه زیاد روی اعتماد به نفس مشکل است؛ اما اگر ظاهر دندانهای شما اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار میدهد، صرف هزینه برای روکشها به خوبی قابل توجیه است. اگر از نحوه تهیه آن بلد نیستید، مشکلی نیست چون ما اینجا سهتیم تا همه مشکلاتتان را رفع نماییم اگر قصد خرید لمینت متحرک دندان های کج را دارید به هر فروشگاه و سایتی اعتماد نکنید مخصوصا انهایی که اطلاعات غلط میدهند و این محصول را بزرگ نمایی میکنند مثلا برخی سایت ها میگویند بالای 10 سال عمر میکنید که این خلاف واقعیت است پس از ایت سایت های متقلب دوری نمایید با توجه به نیاز خود محصولات مورد نظر خود را از طریق پست خریداری کنید.

قیمت لمینت متحرک دندان در داروخانه و فروشگاها به یک اندازه است و میتوانید در صورت تمایل از محل سکونت خود تهیه فرمایید که معمولا در بیشتر شهرها موجود نیست و لی در فروشگاه دوپکا همیشه موجود است و لمینت های سیار درجه یک را فقط از ما بخواهید . اگر مشکل شما گسترده یا پیچیده باشد، هزینه روکشها بیشتر خواهد بود. با این حال ، اگر شما مشکل زیبایی دندان هایتان شدید است ، یا به دنبال طبیعی ترین و با دوام ترین راه حل درمانی هستید (و هزینه آن نیز برایتان قابل توجه نیست) ، روکش لمینت سرامیکی نتیجه ای خارق العاده به شما می دهد. لمینت دندان سرامیکی قوی و ماندگار است (طول عمر لمینت دندان بین 15 تا 20 سال می باشد) ، صاف (سطح شفاف ظاهری طبیعی را فراهم می کند)، همچنین لمینت سرامیکی دندان به راحتی لکه نمی گیرد. همیشه مهم است که محدودیت ها ، عوارض جانبی و مشکلات احتمالی را که ممکن است با هر درمانی که در نظر دارید ، و هزینه هایی که ممکن است برای اصلاح آن ایجاد شود ، درک کنید.روکش ها قابل جابجایی نیستند ، آنها به این منظور قرار می گیرند که هرگز جدا نمی شوند.

برای بیمارانی که تمایل به دندان های سفیدتر دارند، سفید کردن دندان ها را می توان قبل از ایجاد ونیر انجام داد تا بتوان آنها را با سایه روشن تر مطابقت داد. بیمارانی که از مراقبت های دندانی راضی هستند و توصیه های پزشک خود را گوش میدهند، میوانند برای سالهای زیادی از لمینت دندان استفاده کننند. وقتی شما دندانهایتان را کامپوزیت میکنید از این ماده هم برای رفع عیوب دندانی مثل فاصله دندانها، لبپریدگی و شکستگی دندان و همچنین بدشکل بودن برخی دندانها استفاده میشود و هم برای سفید کردن دندان. سرامیک یک ماده بسیار قویتر از کامپوزیت است و احتمال آسیب دیدن در آنها کمتر میباشد و اکثر دندانپزشکان بر این باور هستند که لمینت سرامیکی طبیعیتر از کامپوزیت و از نظر شفافیت کاملا مشابه مینای دندان است. هنگامی که روکش های شما آماده شد، آنها را با یک چسب چسبنده، تقریباً مانند کامپوزیت ها، اعمال می کنند. تا به حال لمینت متحرک یا اسنپ آن اسمایل را در بین تبلیغات مختلف دیده اید و نام آن ها را شنیده اید؟ علاوه بر این ، دندانپزشکان به بسیاری از مشکلات آرایشی ، از جمله دندان های کج ، مینا آسیب دیده یا ترک خورده و شکاف های ناخوشایند بین دندانها ، را با ونیر درمان می کنند.

دندان پزشک در این مرحله سطح رویی دندان ها را با در نظر گرفتن ضخامت لمینت تراش میدهد تا سطح دندان صیقلی و صاف شود. دندانپزشک زیبایی بسته به میزان نقص دندان ها از روکش های لمینت سرامیکی با ضخامت های مختلف استفاده می کند. روش لمینیت یکی از روش های زیبایی دندانپزشکی است که زیرمجموعه روکش دندان است و در میان روکش های دندانی می توان گفت لمینت متحرک ارزان ترین و پرکاربردترین نوع روکش است. دوره نقاهت این نوع از ایمپلنتهای دندانی کوتاه است و برای افرادی که به دنبال بهترین نوع ایمپلنتهای دندانی هستند، عالی است. از آنجا که یک دوره دو تا چهار هفتهای باید در انتظار آماده شدن روکشها بمانید، ممکن است بخواهید در دوره انتظار خود یک روکش موقت بگذارید. در موارد بهم ریختگی شدید و مشکلات بایت دندانی تنها راه حل ارتودنسی است. دندانهایی که در اثر نواقص دندانی یا پوسیدگیهای شدید بیشتر مینای خود را از دست داده باشند. ماندگاری: طول عمر لمینت سرامیکی از کامپوزیت ونیر بیشتر است. 4. ماندگاری این نوع لمینت دندان نسبت به کامپوزیت بیشتر میباشد. همان طور که در بالا گفته شد لمینت ها مادالعمر نیستند. وقتى صحبت از درمانهایى مثل کامپوزیت ونیر یا لمینت مى شه، بعضى تصور مى کنند که لزوما نتیجه این درمانها، دندانهایى با رنگ خیلى سفید و یا اصطلاحا هالیوودى خواهد شد و با توجه به اینکه دوست دارند که نماى دندانهایشان غیر طبیعى نباشد از اقدام به درمان سر باز مى زنند و با وجود ظاهر خیلى نامناسب دندانهایشان، حاضر نیستند که کار زیبایى لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *