در یک جلسه نصب می شود و نیازی لابراتوار نیست و لایه های آماده مستقیم روی سطح دندان آن گذاشته می شود، به این روش کامپوزیت مستقیم نیز می گویند. علاوه بر این نوع مواد انتخابی و مقدار مواد به کار برده شده در انجام لمینت، میزان ظرافت کار و تخصص دندانپزشک زیبایی نیز بر قیمت آن تأثیر دارد؛ لازم به ذکر است لمینت مشمول هیچ گونه هزینه بیمه ای نمی شود، به همین دلیل ممکن است پرداخت هزینه های آن برای برخی افراد دشوار باشد. افرادی که دندان قروچه دارند و بر اثر آن دندان ها سایش زیادی پیدا کرده باشند. دکتر صادق آقاجری یکی از دکتر های حاذق کشور، که از تجربه و علم زیادی در این زمینه برخوردار می باشد، برای افرادی که از پرداخت هزینه بالا دچار نگرانی می شوند، یکی از بهترین امکانات که پرداخت قیمت لمینت دندان قسطی است را در اختیار مشتریان قرار داده است. تعداد بازیگران و خوانندگان و سلبریتی هایی که با انجام لمینت، کامپوزیت و دیگر اقدامات زیبایی سعی کرده اند طرح لبخند خود را اصلاح کنند بسیار بالا است. مسلماً اکثر افرادی که روکش را انتخاب می کنند به دنبال راه حلی دائمی برای مشکلات زیبایی خود هستند ، اما گول نخورید که فکر می کنید می توانید آنها را در یک لحظه از بین ببرید و به حالت اول برگردید.

بنابراین قبل از اقدام به خرید باید نوع این محصول را بدانید. لمینت دندان انواع مختلفی دارد و هر کسی به نحوی دوست دارد از این محصولات استفاده نمایید از وینرهای کامپوزیت لمینت ثابت و متحرک و غیره بگیر که در بازار موجود است اما نکته ای که خیلی افراد به ان توجه نمیکنند این است که لمینت های ثابتی که به دندان شما چسبیده مشوند اگر درست مراقبت نشود زود از تارخ انقضای انها خراب خواهند شد مثلا اگر عمر لیک لمینت 15 سال تخمین زده شده است بدون شک اگر غذای سفید مثل قدیم مصرف نمایید برایتان ماندگار نخواهند بود پس قبل انجام این کار بسیار حقیق نمایید اما اگر دندان سالمی دارید بهتر است با مراقبت از دندان خود به دنبال وینر ها نباشید چون هیچ چیز جای دندان مادرزادی را برایتان نخواهد گرفت . گفته می شود ، قبل از شروع هر روش ، دندانپزشک شما و تیم دستیار باید برنامه شخصی شما و هزینه ها و درمورد روند کار را بررسی و بحث کنند. این به شما و دندانپزشک این امکان را می دهد تا لبخند را ارزیابی کرده و هرگونه تغییر دلخواه در شکل ، رنگ را به طور کامل تنظیم کنید. این لایه از مواد همرنگ دندان به ما امکان می دهد شکل یا رنگ دندان شما را تغییر دهیم ونیرهای کامپوزیت روکشهای نازکی از مواد رزین کامپوزیت (پلاستیک) هستند که مستقیماً روی سطح جلویی اعمال میشوند.

در نتیجه با توجه نکردن به این عوامل تغییر رنگ قابل توجهی در دندان های لمینت شده و نشده مشاهده می کنید. کامپوزیت های عاج و مینا در حال حاضر توسط اکثر تولید کنندگان بزرگ تولید می شوند و تکنیک های لایه بندی به حدی پیشرفت کرده اند که نتایج زیبایی به راحتی می تواند با پرسلن مطابقت داشته باشد. دندانپزشکان توصیه می کنند پس از هر وعده غذایی این لمینت را به آرامی با مسواک نرم و آب ولرم و درصورتی که مایل باشید همراه با یک مایع شوینده شستشو دهید تا تمیز شود. روی این قطعه کاشتنی را با تاج و روکش دندان پر میکنند تا شکلی دقیقا شبیه به دندان ایجاد شود. فلدسپاتیک : این نوع با فلدسپاتیک پرسلین ساخته می شود و سپس در آزمایشگاه به شکل پودر بر روی قالب قرار می گیرد. زیرکونیا بر خلاف انواع دیگر، با زیرکونیم ساخته می شوند و غیر فلز است. لمینتی متناسب با شکل ، رنگ و شفافیت دندان های طبیعی شما ایجاد می شود.

این نوع لمینت ها مانند لمینت های لیتیوم دیسیلیکات، مقاومت بسیار بالایی دارند. این روکش از یک نوع سرامیک شیشه سیلیکات لیتیوم ساخته می شود و ظاهر بسیار زیبایی دارد. رنگ B1 : سفید ترین سایه رنگ لمینت را می توان B1 نام برد که با انتخاب صحیح روکش، ظاهر جذابی پیدا خواهد کرد. همانگونه که گفته شد مراقبت صحیح و منظم موجب می شود تا سالیان سال از وجود لمینت در دهان خود لذت ببرید. لمینت سرامیکی نیاز به تراشیدن بیشتری از مینای دندان دارد، بنابراین دندانپزشک حتما باید مهارت کافی را داشته باشد تا آسیبی به عاج دندان وارد نشود. در نمودار زیر ما قیمت لمینت دندان از سال 1395 تا 1400 را جمع آوری کردیم تا شما عزیزان بتوانید قیمت ها را مقایسه کنید. ونیرهای کامپوزیت لایه های نازکی از رزین هستند که دندان را بدون ساییدن مینای دندان می پوشانند. ایجاد مجموعه کامل ونیرهای دندانپزشکی شما یک فرآیند است ، دقیقاً مانند پوشیدن لباس مناسب یا لباس درست شده برای شما. قیمت لمینت دندان در این مطب بسیار مناسب است. اما مزیتی که لمینیت نسبت به ارتودنسی دندان دارد این است که برای کسانی که انجام ارتودنسی برای آن ها غیر قابل انجام است، لمینت می تواند برای رفع کجی دندان ها بسیار مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *