برای قالب گیری و یک خلق یک قالب دندان بودن شک نیاز به دقت و حوصله است این این بستگی شخص قالب گیر دارد که قدر زمان نیاز دارد تا قالب مورد نظر خود را بدون عیب و ایراد شکل دهد پس نمیشود زمان خاصی رای تعیین کرد. در مرحله بعد ، دندانپزشک شما تصویری از دندان های شما ایجاد می کند و قالب را به آزمایشگاه می فرستد ، جایی که تکنسین ها روکش های شما را می سازند. از طرف دیگر ، روکش های کامپوزیت متخلخل تر هستند و بنابراین مستعد رنگ آمیزی هستند ، بدین معنی که برای جلوگیری از برخی غذاهای ایجاد کننده لکه ، باید رژیم غذایی خود را تنظیم کنید. انواع برند برای کامپوزیت وجود دارد که هر یک دارای دارای طول عمر و استحکام متفاوتی هستند. شما به خرید لمینت متحرک دندان میتوانید بدون خونریزی و تراش خودن دندان برای خود لمینت موقت داشته داشته باید و هر کجایی که میخواهید استفاده کنید و زمانی که نیازی نیست میتوانید آن را خارج نمایید و استفاده نکنید چون این مصحولات فقط برای بیرون و جایی که نیاز است باید استفاده شود و در شب هم باید از دندان خارج شود. خوب، آیا هیچ شرایطی وجود ندارد که درمان لمینت ونیر چینی را نتوان انجام داد؟

به دلیل زیبایی صورت، تا زمان عرضه محصول جدید، دانشمندان تحقیقات زیادی را برای اجرای لمینت دندان با قیمتی مناسب انجام دادند و تلاش زیادی برای عرضه آن به بازار کردند. راه بعدی این است در صورت امکان عکس محصول همراه نام سفارش دهنده و شماره همان شخص را در سایت تن جومه برای ما در قسمت نظرات و مشکلات ارسال نمایید (برای ارسال عکس از آپلود سنتر های رایگان استفاده نمایید)تا زودتر پیگیری های لازم انجام گیرد. نکته بعدی ما نمی گوییم حتما لمینت از ما تیه فرمایید اما از جایی تهیه فرمایید که قیمت مناسبی داشته باشد نه نجومی چون با خریدن از سایت و پیج های گران غیر منطقی باعث میشود انهایی هم که ارزان بدهند منصرف شوند و این خود عامل گران شدن هر محصولی خواهد شد. شما باید از خمیر دندان های ساینده خودداری کنید، بنابراین از دندانپزشک خود بپرسید که کدام یک برای شما بهتر است. پاسخ این سوال این است که برای به دست آوردن لبخندی زیبا ، لب ها و لثه ها در رابطه با صورت باید از نظر شکل ، اندازه ، رنگ و موقعیت دندان تنظیم شوند. تاج (معروف به “کلاه دندان”) کل دندان شما را می پوشاند ، در حالی که روکش ها فقط قسمتی از آنها را می پوشانند.

کامپوزیت همچنین برای دستیابی به یک زیبایی دندان مانند ، نیاز به پرداخت دارد. همچنین نوع روکش سرامیکی و کامپوزیت دندان مورد استفاده برای درمان و کیفیت آنها بر این رنگ آمیزی تأثیر می گذارد. برند کامپوزیت و همچنین کیفیت بالاتر مواد مصرفی آن، یکی از مهمترین عوامل در اختلاف قیمت بین کامپوزیت و لمینت است. متاسفانه در زمانی که قیمت هویج بی منطق بالا میرود این گرانی ها روی مواد دندانی هم گذاشته اند و هر روز گران میشود و خیلی افراد توانایی زیبایی دندان خود را ندارند. دو محصول لمینت اسنپ ان اسمایل و لمینت متحرک ترو اسمایل با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت موجود است. ونیرهای لمینت چینی را می توان با مراقبت مناسب از دهان سالیان سال مورد استفاده قرار داد. اما این کاور هم نیازمند مراقبت است. مراقبت از روکش ها سخت نیست. باید بدانید که برخی از دندانپزشکان با توجه به شرایطی، دستمزدی برای خود در نظر نگرفته و تنها هزینه موارد را از بیمار دریافت میکنند. در صورتی که فقط ارتودنسی تک فک (فک بالا یا فک پایین) انجام شود، موقعیت دندان­های آن فک نسبت به دندان مجاورش در فک دیگر تغییر کرده و در خیلی از موارد این کار مانع از جفت شدن صحیح دندان ها و عوارض بعدی از جمله مشکلات مفصل فک و جویدن می­شود.

از مزایای دیگر این روکش می توان به جلوگیری کردن از آسیب به دندان های اصلی ، عدم نیاز به هیچ گونه تراشیدن ، بی حسی و بیهوشی ، نتیجه بسیار سریع تر نسبت به ارتودنسی و ایمپلنت و .. ، برطرف شدن سریع عیوب ظاهری دندان ها از قبیل زردشدن ، ساییده شدن، شکستگی و بی نظمی اشاره کرد. علاوه بر این یک محفظه مخصوص برای پلاکهایتان هم هست که زمانی که پلاکها را استفاده نمی کنید داخل این محفظه نگه داری می کنید.جنس اسنپ آن اسمایل طوری است که در برابر لکه گرفتن نسبت به بسیاری مواد دندانپزشکی مقاوم است. این لمینت های موقت دندان فروشگاه تن جومه از جنس پلاستیک خمیری یا همان صمغ دندانپزشکی می باشد و مناسب برای همه فک ها و دندانها است که لمینت فوری ترو اسمایل از اسنپ اسمایل با کیفیت تر میباشد شما باید قبل استفاده از محصول حتما آموزش آن را هم بلد باشید که در گوگل قابل مشاهده میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *