تمرکز پریودنتیستها روی لثه است و وظیفه آنها پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات مختلف لثه میباشد. این کار به بافت لثه اجازه استراحت می­دهد و باعث تحریک و پاکسازی طبیعی زبان و بزاق می­شود. عمر دندان عصب کشی شده در بهترین حالت بین ۱۰ الی ۱۵ سال است، اما قراردادن روکش دندان باعث افزایش طول عمر آن میشود. اگر روکش از کیفیت بالایی برخوردار باشد هم برای دندان های طبیعی مشکلی پیش نمی آید و هم رنگ لمینت ها در طول زمان از بین نمی رود. افرادی که پوست تیره دارند باید دقت کنند که رنگ های خیلی روشن مناسب آنها نیست، چرا که باعث می شود دندان ها غیرطبیعی به نظر برسند. استفاده از روکشهای مختلف سرامیکی و کامپوزیتی بر روی دندان باعث میشود دندانها علاوه بر اینکه نمای زیباتری داشته باشند، دچار فرسودگی و خرابی نگردند. این لمینت یا کاور موقت دندان برای زیبایی مخصوص بزرگسالان است و بهتر از کودکان از این محصول استفاده نکنند. این مجموعه با دارا بودن محیطی کاملا بهداشتی و مدرن و کادری مجرب از دندانپزشکان متخصص و پرسنل صبور و خوش برخورد ارائه دهنده کلیه خدمات رایج و درمان های دنددانپزشکی تخصصی وکلیه خدمات زیبایی به علاوه خدمات مخصوص دندانپزشکی اطفال در اتاق های مخصوص کودک میباشد.

کلینیک دندانپزشکی در سرسبز مجموعه گستردهای از روشهای دندانپزشکی حرفهای از جمله دندانپزشکی عمومی، ترمیمی و زیبایی را ارائه میدهد. هنگامی که اولین عکس نتواند هیچگونه اطلاعاتی را تأیید کند، میتوان با استفاده از عکسهای رادیولوژی اضافی وجود هرگونه رادیولوسنسی را نشان داد. ونیرها با مواد سرامیکی عملکرد بالینی عالی را از خود نشان داده اند و از زمانی که مواد و تکنیک های مورد استفاده در آنها پیشرفت کرده اند به یکی از روش های مناسب با حداقل تهاجم تبدیل شده اند. ترکیبی از فداکاری دندانپزشک ما، سبک ارتباط ، و تعهد او به ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی در سرسبز، چیزی است که عمل ما را متمایز میکند. دندانپزشکان ما سخت کار میکند تا برنامههای درمانی را طراحی کند که نیازهای شما را برآورده کند و در عین حال متناسب با بودجه شما باشد. در این برگه لیست کلینیک های دندانپزشکی سنندج را به همراه آدرس و شماره تماس آن ها برای شما مخاطب عزیز مدآوا آورده ایم. می گردید به راحتی می توانید از فهرست فوق جستجو کرده و با تماس با هریک از کلینیک های انتخابی اطلاعات لازم را دریافت نمایید. علاوه بر این، ما به شما پیشنهاد میکنیم در این مدت فقط بیماران را به مطب بیاورید تا سیاستهای فاصله گذاری اجتماعی را در بخش پذیرش ما اعمال کنید.

ما تمام تلاش خود را میکنیم تا از عفونی شدن ناحیه بالینی برای ایمنی بیماران و اعضای تیم خود اطمینان حاصل کنیم و برای انجام این کار، فقط بیماران به مناطق درمانی اسکورت خواهند شد. ما همچنین بیماران در هر سنی را میبینیم و مراقبتهای دندانی با کیفیتی را برای همگان و در کلینیک دندانپزشکی در سرسبز ارائه میدهیم. خدمات باکیفیت بالا و با تجهیزات مدرن و مواد درجه یک و استاندارد به بیماران و مراجعهکنندگان ارائه میدهد. در بالا برخی از درمانگاه ها، کلینیک ها و دندانپزشکان شهر سنندج و استان کردستان را معرفی کردیم. برخی افراد هستند که تمایل دارند تعداد زیادی از دندان های خود را لمینت کنند تا دندان های زیباتر و سفیدتری هنگام صحبت کردن و خندیدن داشته باشند. هزینه های لمنیت کامپوزیتی بسیار کمتر از لمینت دندان سرامیکی است، به همین دلیل دارای طرفداران بیشتری بوده و افراد بسیاری برای افزایش زیبایی ظاهری دندان های خود و طراحی خط لبخندشان از این روش استفاده می کنند. لمینت دندان (Dental laminate) یک نوع روکش دندانی نازک است که در اصل برای زیبایی دندان طراحی شده است، اما فواید بیشتری نیز دارد. مزایای طراحی لبخند دیجیتال چیست؟ اگر شما یا یکی از اعضای خانواده احساس خوبی ندارید، با احترام از شما میخواهیم که قرار ملاقات خود را تغییر دهید.

ما میدانیم که سلامت دهان و دندان شما به دلیل عوامل زیادی از جمله شرایط پیچیده پزشکی و دندانی میتواند تغییر کند. Snap-On Smile قابل جابجایی است و مراقبت از دندان های طبیعی و حفظ سلامت دهان و دندان را آسان می کند. از ثبات و استحکام مناسبی برخوردار نبوده و دائماً در داخل دهان تکان می خورد. این وضعیت را نشت تاجی (coronal leakage) میگویند و یکی از علتهای اصلی شکست مجرای ریشه به حساب می آید. همهی دندانپزشکان ابتدا باید شما را معاینه کنند و در صورت لزوم بررسیهای دیگر را درخواست کنند. بدین معنا که هر کدام در چند زمینه به مرور بهتر عمل می کنند. اوردنچر نیز نوعی درمان پروتز دندانی متحرک است که در واقع دست دندان کاملی بوده که روی دو پایه دندانی یا چند پایه ایمپلنت می نشیند. ونیر کامپوزیت یا به عبارت دیگر لمینت کامپوزیتی همانطور که از نامش نیز مشخص است از جنس کامپوزیت یا همان مواد ترمیمی دندان هستند. به همین دلیل، ما نیز درمانهای شما را متناسب با نیازهای سلامتی خاص شما تنظیم میکنیم. این کلینیک درواقع یک کلینیک دندانپزشکی خانواده است که قادر است کلیه خدمات مورد نیاز دندانپزشکی به کلیه اعضا خانواده را ارائه نماید. در این کلینیک خدمات دندانپزشکی اطفال توسط دکتر سیدجلال پورهاشمی و کلیه خدمات بزرگسالان توسط فرزند ایشان دکتر سیدمرتضی پورهاشمی انجام میپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *