آن ها با روکش دندان که همان تاج مصنوعی است تفاوت دارند. در برخی موارد شخصی که برای زیبایی مراجعه میکند نیازمند انجام موارد دیگری مانند لیفت لثه برای افزایش طول تاج دندان یا جراحی لثه با برداشتن استخوان برای دیده نشدن لثه های بزرگ خود و یا رفع پوسیدگی های دندانی و ترمیم آنها می باشد. بررسی موارد مورد استفاده در دندانپزشکی زیبایی حتی از طریق جستجو در وب، گزینههای زیادی را به شما ارائه میدهد. برای سفیدی دندان های خود می توانید از بلیچینگ دندان نیز استفاده کنید که درمانی موقتی است و سالیانه دوبار باید انجام شود تا دندان های شما سفید بمانند. در واقع این روش جایگزین روش های درمانی محافظه کارانه تری مانند بلیچینگ (Bleaching) و میکروابریژن (Microdermabrasion) که برای کاهش یا حذف تغییر رنگ های سطحی به کار برده می شدند شد. اما میزان سفیدی دندان ها با بلیچینگ دندان وابستگی بسیار زیادی به جنس دندان های شما دارد. لمینت دندان متحرک یکی دیگر از لمینت هایی است که امروزه بسیار معروف و پرطرفدار شده است که به لمینت دندان اسنپ اسمایل نیز شناخته می شود.

کامپوزیت دندان درواقع همان مواد ترمیم کننده سفید رنگ دندان ها هستند که در هنگام پوسیدگی استفاده می شود. امروزه با وجود درمان های زیبایی متعدد و پیشرفت در امر پزشکی و دندانپزشکی به راحتی می توان هر نوع درمانی را انجام داد تا بتوان تمام دندان های خود را حفظ کرد و از خارج کردن از دهان خودداری کرد و از راه های درمانی و ترمیم استفاده کند. قیمت لمینت دندان 1400 از هر واحد لمینت دندان 1 میلیون تا 5 میلیون تومان می باشد که شامل بهترین لمینت دندان طرح لبخند نیز می باشد. بدین وسیله می تواند روش های درمانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. هیچ حداقل سنی برای گرفتن روکش های چینی وجود ندارد، اما باید توجه داشته باشید که این خطر وجود دارد که ممکن است زودتر از حد معمول نیاز به تعویض داشته باشندد. چون گاهی به دلیل شدت این موضوع ممکن است لمینت روش درمانی مناسبی نباشد و پزشک مجبور به استفاده از سایر روش های درمانی شود. تا زمان آماده شدن روکش های دائمی در لمینت دندان خرگوشی، دندانپزشک از نوعی روکش موقت بر روی دندان ها استفاده می کند.

توجه کنید که به هر یک از دندان ها یک واحد لمینت دندان گفته می شود مثلا در فک بالا از دندان 1 تا دندان 3 که دندان نیش است 3 واحد شناخته می شود که برای طرف مقابل فک بالا نیز 3 واحد لمینت دندان دیگر نیاز است. لبخند یکی از مهمترین عوامل در زیبایی چهره هر شخص است و هر کسی به زیبایی خود اهمیت می دهد. در این روش میتوان علاوه بر سفید کردن دندان، بدفرمیهای دندان را نیز تصحیح کرد در صورتی که لمینت از جنس روکش است که باید در لابراتوار ساخته شود ضمن اینکه برای نصب آن باید دندان را قدری تراش داد. لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیتی مزایای بیشتری دارد اما خب قیمت به مراتب بالاتری هم باید بپردازید اما میرسیم به مزایای لمینت سرامیکی. به طور مثال اگر فردی قصد دارد 10تا از دندانهایش را لمینت کند، باید مبلغ 10000000تومان پرداخت کند.

برخی از خریداران بعد از خرید لمینت متحرک دندان با این تصور که قالب دندان همان لمینت است این قالب را در فک خود قرار میدهند که شما باید طبق فیلم های آموزشی که در فضای مجازی بارگذاری شده است قالب گیری نمایید و در اصل خمیری که همراه محصول است همان لمینت شما میباشد که باید بعد قرار دادن خمیر مخصوص در اب گرم که بعد 5 دقیقه (بستگی به گرمی اب دارد) نرم میشود و بعد با استفاده از قالب گیر که همان دندانی است که برایتان فرستاده شده و قرار دادن خمیر و قالب در فک همانند دندان پزشکان باید قالبگیری را انجام دهید و باید با دقت قالب گیری را انجام دهید تا خمیر کاملا چفت دندان شما شود و بعد برای خطوط بین دندان از وسلیه ای مانند سوزن استفاده نمایید و خطوط بین دندان را ایجاد کنید البته بعد قالب گیری باید خمیر در داخل فک باشد و فقط قالب دندان را خارج نمایید و بعد با سوزن یا هر چیز دیگری خطوط دندان را ایجاد کنید و بعد پایان کار خمیر را در اب سرد قرار داده تا سفت و سفید شود و از حالت شفافی در بیایید که باز هم تاکید میکنیم فیلم های اموزشی را مشاهده فرمایید وبدون اموزش این کار را انجام ندهید البته پیشنهاد میشود نحوه قالبگیری دندان که توسط دندانم پزشکان هم در فضای مجازی موجود است را مشاهده فرمایید تا مهارت کافی را برای قالب گیری محصول به دست اوردید .هنگام قالب گیری اگر آینه بزرگ نمایی داشته باشید و در کنارتان باشد بهتر است چون آینه های بزرگ نمایی تصویر را بزرگ تر نشان میدهند و تصویر دندان شما را در اینه بزرگ تر خواهد کرد وبرای قالب گیری بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *